Listing 1 - 10 of 53 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
32501941
#gsdbP --- Communication Communicatie --- Relations humaines Menselijke relaties --- Eenzaamheid
Choose an application
Choose an application
Choose an application
02 p.
groepswerk --- Primary groups --- groepsdynamica --- groepen --- Social welfare methods --- Social psychology --- Groepsdynamiek --- Werkboek --- Sociale psychologie --- #GROL:SEMI-316.6 --- Dynamique de groupe Groepsdynamiek --- Groupes Groepen --- Communication Communicatie --- Prise de décision Beslissen --- Relations humaines Menselijke relaties --- #KVHB:Groepen --- #KVHB:Groepsdynamica --- 361.13
Choose an application
In een wereld waarin klanten foutloze producten als een gegeven zien, vormt service het essentiële verschil tussen concurrenten op elk terrein. In dit inspirerende boek zet Amerika's meest vooraanstaande service¬expert Leonard Berry uiteen hoe grote organisaties omgaan met de moeilijkste taak waarvoor zij zich gesteld zien: succesvol zijn en blijven op de lange termijn. Berry onderzocht veertien grote, zeer succesvolle en prijzenwinnende organisaties. Waar kwam hun succes vandaan? Hij kwam tot een opmerkelijke ontdekking: niet een uitgekiend handelsbeleid stond aan de basis, maar menselijke waarden bleken de belangrijkste factor te zijn. In alle veertien organisaties nam de tevredenheid van de klanten - en ook hun aantal - toe, doordat het management in heel zijn beleidsvorming voortdurend het oog gericht hield op die menselijke waarden. Dat kwam tot uiting in een heldere strategie, zorgde voor een uitmuntende uitvoering van de dienstverlening en voor vertrouwensrelaties met klanten, medewerkers en partners, gaf greep op de toekomst, personaliseerde de service en versterkte het merk. Het bracht mee dat in medewerkers werd geïnvesteerd, wat een grotere kwaliteit van dienstverlening tot gevolg had en dwong door een in het oog springende gulheid het respect en de loyaliteit van klanten af. (Bron: covertekst)
Accueil Onthaal --- Qualité Kwaliteitszorg --- Relations humaines Menselijke relaties --- Service à la clientèle Klantendienst --- Bedrijfsbeleid 658.011.1 --- 65.012.4 --- 658.811 --- bedrijven --- dienstenmarketing --- dienstverlening --- klantenservice --- management --- marketing --- Kwaliteitszorg --- Dienstverlening --- Dienstensector --- Klantgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Marketing --- Management --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
De Amerikaanse hoogleraar in de psychologie beschrijft zijn vorm van psychotherapie.
therapie --- focussen --- Affective and dynamic functions --- Psychology --- 159.942 --- Psychologie Psychologie --- Comportement psychologique du personnel Psychologisch gedrag van het personeel --- Relations humaines Menselijke relaties --- 159.942 Emoties algemeen --- Emoties algemeen --- 615.88 --- C6 --- Psychotherapie --- Client-centered therapie --- Zelfhulp --- 615.851
Choose an application
l : The speed of trust
Confiance Vertrouwen --- Intégrité Integriteit --- Relations humaines Menselijke relaties --- organisatiemanagement --- veranderingsmanagement --- vertrouwen --- psychologie --- leidinggeven --- Business ethics --- Success in business --- #KVHB:Leiderschap --- #KVHB:Management --- 366.4 --- competenties --- management --- Management --- Leidinggeven --- Managementvaardigheden --- Leiderschap
Choose an application
Group relations training --- Small groups --- Relations humaines --- Petits groupes --- Formation --- Groups, Small --- #GSDBP --- 15 --- AA / International- internationaal --- Social groups --- Consciousness-raising groups --- Encounter groups --- Sensitivity training --- T-groups --- Interpersonal relations --- Social interaction --- Social perception --- Training --- Psychologie
Choose an application
organisatieverandering --- organisatie --- organisatieontwikkeling --- Industrial psychology --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- Changement Verandering --- Pouvoir (relations humaines) Macht (menselijke relaties) --- Développement de l'organisation Organisatieontwikkeling --- Information Informatie --- Communication Communicatie --- Organisation Organisatie --- AA / International- internationaal --- 650 --- #SBIB:316.334.2A500 --- #SBIB:35H300 --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Organisatiesociologie: algemeen --- Organisatieleer: algemene werken --- Theorieën en grondbeginselen. Management
Choose an application
- Hoe laat je mensen vanuit zichzelf naar een resultaat werken ?- Welke veranderingsstrategie pas je toe om een kwaliteitscultuur te bewerkstelligen ?- Hoe maak je deze verandering zonder conflict te veroorzaken ?Hiërarchie en controle zijn niet meer de primaire ingrediënten voor succes. Resultaat behalen met je organisatie gebeurt tegenwoordig meer dan ooit samen. De manier waarop je jouw organisatie leidt en met je werknemers communiceert, beïnvloedt de werking van je bedrijf dus enorm.In Leidinggeven zonder cijfers vertellen Filip Vandendriessche en Han Looten hoe je als manager het vooropgestelde doel kunt bereiken en tegelijkertijd medewerkers betrokken houdt bij de organisatie. De auteurs hebben daarbij een bijzondere aandacht voor outputmanagement. Die manier van sturing koppelt de doelstellingen van een organisatie aan een cultuur waarin de capaciteiten van de individuele werknemers tot volle wasdom komen en de klant en kwaliteit centraal staan. Outputsturing is niet de volgende managementhype, maar staat voor een andere manier van denken voor bestuurders. Het verhoogt de samenwerking binnen je bedrijf, en maakt verandering zonder conflict mogelijk. Sturen op output kun je leren, en dit boek wijst je de weg.Bron : http://www.lannoocampus.be
Organization theory --- Social psychology --- Management leidinggeven leiderschap coachen motiveren motivatie samenwerken wendbaarheid veerkracht empowerment --- 366.41 --- leiding geven --- leiderschap --- management --- coaching --- outputmanagement --- 366.4 --- Leadership Leadership --- Motivation (personnel) Motivatie (personeel) --- Pouvoir (relations humaines) Macht (menselijke relaties) --- Leadership --- Management --- Employee participation --- Personeelsmanagement --- Leidinggeven --- Motivatie --- Verandering --- Delegeren --- Managementvaardigheden --- Leiderschap
Listing 1 - 10 of 53 | << page >> |
Sort by
|