Listing 1 - 10 of 53 << page
of 6
>>
Sort by

Book
Eenzaamheid : hoe ontstaat het & wat doe je eraan
Authors: --- ---
ISBN: 9032501941 Year: 1984 Publisher: Baarn De kern

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

32501941


Book
Beter met mensen omgaan : hoe meer mensenkennis we hebben, hoe beter we met elkaar kunnen functioneren
Authors: ---
ISBN: 9060577817 Year: 1984 Publisher: Amsterdam Omega boek

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Conflict en inter-esse : een kritiek van het misverstand.
Author:
ISBN: 9054870788 Year: 1994 Publisher: Brussel VUB press


Book
Werkboek groepsdynamika.
Authors: ---
ISBN: 902441069X Year: 1982 Publisher: Baarn Nelissen


Book
Excellente dienstverlening : de 9 elementen voor duurzaam succes
Authors: ---
ISBN: 9014061420 Year: 1999 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In een wereld waarin klanten foutloze producten als een gegeven zien, vormt service het essentiële verschil tussen concurrenten op elk terrein. In dit inspirerende boek zet Amerika's meest vooraanstaande service¬expert Leonard Berry uiteen hoe grote organisaties omgaan met de moeilijkste taak waarvoor zij zich gesteld zien: succesvol zijn en blijven op de lange termijn. Berry onderzocht veertien grote, zeer succesvolle en prijzenwinnende organisaties. Waar kwam hun succes vandaan? Hij kwam tot een opmerkelijke ontdekking: niet een uitgekiend handelsbeleid stond aan de basis, maar menselijke waarden bleken de belangrijkste factor te zijn. In alle veertien organisaties nam de tevredenheid van de klanten - en ook hun aantal - toe, doordat het management in heel zijn beleidsvorming voortdurend het oog gericht hield op die menselijke waarden. Dat kwam tot uiting in een heldere strategie, zorgde voor een uitmuntende uitvoering van de dienstverlening en voor vertrouwensrelaties met klanten, medewerkers en partners, gaf greep op de toekomst, personaliseerde de service en versterkte het merk. Het bracht mee dat in medewerkers werd geïnvesteerd, wat een grotere kwaliteit van dienstverlening tot gevolg had en dwong door een in het oog springende gulheid het respect en de loyaliteit van klanten af. (Bron: covertekst)


Book
Focussen : hoe je klaarheid brengt in gevoelens door aandacht te geven aan wat je in je lijf ervaart
Authors: ---
ISBN: 9060203283 9789060203286 Year: 1981 Publisher: Haarlem De Toorts

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De Amerikaanse hoogleraar in de psychologie beschrijft zijn vorm van psychotherapie.


Book
De snelheid van vertrouwen : dat wat alles verandert
Author:
ISBN: 9789047000877 9047000870 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Business Contact


Book
La vie affective des groupes : esquisse d'une théorie de la relation humaine
Author:
ISBN: 2040034994 9782040034993 Year: 1975 Volume: 8 Publisher: Paris Dunod


Book
Leidinggeven zonder cijfers : van input naar output
Authors: ---
ISBN: 9789077442234 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

- Hoe laat je mensen vanuit zichzelf naar een resultaat werken ?- Welke veranderingsstrategie pas je toe om een kwaliteitscultuur te bewerkstelligen ?- Hoe maak je deze verandering zonder conflict te veroorzaken ?Hiërarchie en controle zijn niet meer de primaire ingrediënten voor succes. Resultaat behalen met je organisatie gebeurt tegenwoordig meer dan ooit samen. De manier waarop je jouw organisatie leidt en met je werknemers communiceert, beïnvloedt de werking van je bedrijf dus enorm.In Leidinggeven zonder cijfers vertellen Filip Vandendriessche en Han Looten hoe je als manager het vooropgestelde doel kunt bereiken en tegelijkertijd medewerkers betrokken houdt bij de organisatie. De auteurs hebben daarbij een bijzondere aandacht voor outputmanagement. Die manier van sturing koppelt de doelstellingen van een organisatie aan een cultuur waarin de capaciteiten van de individuele werknemers tot volle wasdom komen en de klant en kwaliteit centraal staan. Outputsturing is niet de volgende managementhype, maar staat voor een andere manier van denken voor bestuurders. Het verhoogt de samenwerking binnen je bedrijf, en maakt verandering zonder conflict mogelijk. Sturen op output kun je leren, en dit boek wijst je de weg.Bron : http://www.lannoocampus.be

Listing 1 - 10 of 53 << page
of 6
>>
Sort by